mandag 8. januar 2018

10 på topp 2017

Heisann og et riktig godt nytt år! 🎇🎆

Da har jeg også satt sammen min topp 10 liste. Trodde ikke jeg hadde laget så mye i fjor, men det hadde da blitt litt. Håper på litt mer tid til kreative krumspring i 2018.


Kanskje ingen overraskelse at denne toppet listen min 🎅🎄


Hestesko eske, bryllup 💕


Te-eske, her er det god plass til et godt utvalg med te 🍵


Kort laget på bestilling av min sønn 💗


Enda en gave eske, denne gangen for melkehjerter 💖


En søt liten harepus, den ble gitt til min niese da hun syntes den var såååå fiiiin...og så hadde den blå sløyfe 🐰


Her har jeg dekorert en toffifee eske ☺


HD bukse laget på bestilling til en 50 åring 🌠


Bestillings kort til en konfirmant som er ivrig hockey spiller 🏆


Den siste på lista mi er denne kurven, et kort til brudeparet.
Liker kombinasjonen av rødt, sort og hvitt. Ikke typisk bryllup, men allikevel ☺❤

Slik endte min liste opp for 2017. Ikke like enkelt, da jeg skulle hatt med noen til. Men slik er det!

Ønsker deg en fin fin mandag og uke ❤

Klem







Ingen kommentarer: