onsdag 17. januar 2018

Nytt år - nye utfordringer

Hei kjære leser 😊

I to år har jeg vært GD for TPC, og jeg har kost meg med det. Jeg har lært utrolig mye, jeg har blitt kjent med nye flotte mennesker og jeg har turt å bevege meg i nye retninger.


Jeg har aldri hatt noen ambisjoner med hobbyen min. Det viktigste har vært avslapning, kos og en STOR dose kreativitet. Det har vært en hobby hvor jeg har kunnet koble av, fått utløp for mine ideer og jeg har blitt utfordret av venner og bekjente med spesielle ønsker. Jeg har vært, og er fornøyd med å tusle med mitt eget.


Men..det betyr ikke at jeg ikke ønsker nye utfordringer og morsomheter. Før jul ble jeg forespurt om jeg ønsket å være en del av redaksjonen til TPC i 2018. Etter en liten tenkepause takket jeg JA til det. Så spennende!! Noe nytt å lære. Samtidig som jeg kan kombinere det med avslapning og kreativitet. 

Jeg skrider ydmykt til verks i det nye året. Og jeg gleder meg til dette 

Her finner du presentasjonen av meg hos Thepapercrafting :)

Tusen takk for at du tittet innom.

Klem 💗💗

Ingen kommentarer: