tirsdag 30. januar 2018

Julehilsen

Noe etterslep, greit å få ut det før jeg kommer med masse nytt 😃
Tror jeg får nok å henge fingrene i dette året og, gleder meg masse til nye utfordringer.

Her har jeg laget en postkasse med Pion sine ark. Jeg har valgt å bruke minimalt med pynt da motivet i seg selv pynter nok.


Jeg har hatt litt snø hist og her. Samt glitter på trærne og i fjellheimen.



Jeg har stanset ut noen kvister i bølgepapp som jeg har har brukt hvit gesso og litt glitter på. Samt noen snøballer.


Ikke noe særlig pynt på baksiden heller. 


En pitte liten snømann her bak 😊


Lokket har fått grein, snøballer og stjerner på. I tillegg til et rådyr.


Innsiden har en enkel juletekst som passer til formålet med postkassa.

Ønsker deg en fin fin dag videre ❤

Klem

Ingen kommentarer: