fredag 26. januar 2018

LILLE MY

Som nevnt tidligere er jeg fra 2018 med i redaksjonen hos TPC.
Mitt første innlegg i år er denne eksplosjonsesken.
Den ble laget til min søster som hadde bursdag rett før jul.


Jeg har valgt nydelige blå ark fra Maja Design. Jeg er veldig glad i å jobbe med blått 💙


Veldig enkelt utenpå, her får arkene skinne selv.


~


Jeg har valg andre kombinasjoner enn jeg normalt gjør. Man må bryte ut litt..innomellom :D



Jeg har mixet kobber og sølv. Det gjør jeg normalt ikke. Sikkert gml. lærdom, men jeg ble faktisk fornøyd med mixet min.


Lille My bryter med alt her, men det er også meningen. Min søster digger Lille My og hun fikk det kallenavnet på sin forrige arbeidsplass. Derfor ønsket jeg å få med henne i dette kortet.


Jeg har brukt en sommerfugl dies rundt alle tekstene. Den er stanset ut i glitterkartong.


~


Lille kule snille og rampete My.


Blomsterranke på andre siden.


Hele innlegget mitt hos TPC finner du HER.

Gleder meg til nytt år med masse utfordringer og lærdom. Samt det å bli bedre kjent med scrappe søstre 💚

Klem

Ingen kommentarer: