onsdag 21. januar 2015

Bare til deg

Jeg fikk en forespørsel om å lage en hjerte eske til en jubilant. Hun er fra Thailand, så jeg måtte ha med litt thai tekst ;o) Derfor litt uforståelig..i hvert fall for mange av oss. Men budskapet er søtt og til hans forlovede. Han ønsket å blande romantikk med litt thai farger. Så her er resultatet av min mix :)
 
 
Hjerte esken har jeg brettet selv. Har laget meg en mal jeg bruker, en passe str.

 
Jeg fikk en pin som skulle være med. Liker at de som bestiller har noen klare ønsker eller formeninger, da får jeg brynet meg litt samt det blir enda mer personlig.

 
Fra siden, blonder og perler.
 
I lokket, pyntet enkelt. Bare hentet opp fargetema.

 
I bunnen, mitt personlige stempel.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: NorEngros
Mønsterark: Maja Design
Stempel: NSS
Dies: Spellbinders, Die Namics og Lala Land
Annet: Printet ut tekst, blomster, perlebånd, perler, blonde, hvit akrylmaling og charms.
 
Legger hjertet inn i utfordringen hos:
 
Craftingforallseasons #94 - Things With wings
 
Ha en fin fin dag :)
 
Klem
 
 
 
 


2 kommentarer:

cotnob sa...

This is gorgeous, so many fabulous details.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x
I have candy on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

flossbite sa...

Fabulous creation. Thanks so much for joining us at Crafting for all Seasons.
Hugs
Fiona DT x