onsdag 28. januar 2015

Lev hvert minutt

Jeg fikk et akutt innfall for litt siden. Fant ut at ei bekjent av meg som jeg har mistet litt kontakten med fylte 40 år. Uten å overdrive eller finne på noe alt for store greier så laget jeg en gaveeske for te-lys og servietter. En liten hyggelig gest.
 
 
Malen er min egen, du finner beskrivelse under faneblad "maler" hvis du skulle få lyst til å prøve deg på en selv.

 
Krone til 40 åringen ;o)

 
Tekst som er så enkel å lese og forstå, men desto vanskeligere å leve etter. I hvert fall mang en gang. Men jeg liker budskapet!

 
Esken fra siden :)
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Pynt: Blomster, utklipp fra KM, krone, pappsugerør
Dies: Magnolia, Spellbinders, MB
Stempel: NSD
 
Gaveesken passer inn i utfordringen hos:
 
Thepinkelephantchallenge #TPE283 - Anything goes
 
Ønsker den en fin kveld :)
 
Klem



Ingen kommentarer: