søndag 11. januar 2015

Julekort

Ikke ofte jeg tusjer, dessverre. Syntes ikke jeg behersker det godt nok, men samtidig er det jo slik at øvelse gjør mester.
Uansett!!...her har jeg farvelagt en super kul nisse. Digger de motivene her.
 
 
Må jo si at nissene til Make It Crafty er festlige, annerledes - fulle av humor. Så jeg må nok sette meg ned å trene mer slik at jeg har noen motiver ferdig til jul igjen...hihi...

 
Denne nissen har det festlig...hihi..Eller kanskje han ler av spørsmålet?? ;D
 
 
~ * ~

 
Zoom fra tannhjulet og borden :)

 
Juletekst og skrivefelt.

 
Litt charms og bånd :)

 
~ * ~

 
Trærne har fått litt snø på seg :)

 
Tannhjul med snøkrystall brads. Rotet i bortgjemte skuffer ;)

 
 
Her har jeg brukt:
Kartong: Bazzill, sølvpapir
Mønsterark: Husker ikke (noe jeg har hatt liggende lenge)
Motiv: Make It Crafty, digistamp - farvelagt med Promarker
Stempel: Dylusions og Panduro og NSS.
Dies: Spellbinders, QK, Magnolia, Juletrær - vet ikke, fått i gave. Gear  - husker ikke. 
Annet: Hugsnug, charms, strie, blonde, osteklut, bånd, hvit maling, glitterbånd fra TH, perle, gear og brads.
 
Ønsker deg en fin kommende uke, ta vare på deg selv og de du er glad i.
 
Klem
 

Ingen kommentarer: