søndag 1. januar 2017

Nytt år - nye muligheter - første utfordring i 2017 hos Papirplaneten

GODT NYTT ÅR!!

Spennende å se hva 2017 vil bringe. Det vi vet, er at det vil bringe mye kreativitet. Og her er årets første innlegg.
Ny mnd betyr ny utfordring hos Papirplaneten

Denne gangen ønsker vi å se VINTER

Her er mitt bidrag. Ett enkelt vinterkort med snø krystaller.


Så noe lignende i en butikk for lenge siden. Det var ikke ett kort, men noe i utstillingen. Fant ut at det måtte jeg prøve på. Så jeg lagret bildet på netthinnen, glemte det selvsagt bort..å kom på det igjen sånn plutselig i romjula.
Da ble det slik 😉


Jeg har limt på en kant slik at "kjærlighetene" med snø krystaller kan festes der.


~


En koselig tekst nederst, stemplet rett på kartongen. Ulikt meg, men må prøve noen nytt innimellom!


Innsiden er veldig enkel, den skal matche fremsiden.


Litt ulike farger, har brukt opp litt rester samtidig som jeg beholder fargene hele veien.


Litt kult egentlig.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design og glitterark
Stempel: Kort & Godt (stempel) og Dixi Craft
Pynt: Brads (snø krystaller)
Dies: io + husker ikke
Punch: MS

Gleder meg til å se ditt bidrag i vår utfordring denne gangen.
Du kan levere helt til 31. januar kl 23.55
Utfordringen finner du HER

Vinterkortet passer også inn i utfordringen hos
Scrapfromyourheart #5 - Vintersteming

Klem


1 kommentar:

Jytte sa...

Rigtig flot vinterkort i skønne, kolde farver!

1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Scrap From Your Heart.

Jytte, DT.