søndag 1. januar 2017

Gratulerer

Ett bursdagskort jeg brettet før jul. Her har jeg lekt med lag på lag, maling og glitter.
Dette kortet ble bestilt av min nabo.


Vet mottakeren av kortet er glad i grønt og pastell. Så da måtte jeg prøve å få til noe der 😉
Kortet er bygget opp med blonder, dies og bølgepapp. Samt 3D puter.


Her har jeg valgt å stemple direkte på arket. Det er så mye fin pynt på Pion sine ark, så kan ikke gjemme det bort.


Skrivefeltet er limt kun på den ene siden slik at det enkelt bøyer seg når kortet legges sammen.
Vårlige ballonger hist og her.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Pion Design
Dies: Marianne Desgin og Prima
Stempel: Staz og Kort & Godt
Pynt: Blomster, hugsnug, bånd og perler
Hvit gesso, bølgepapp, blonder og pynte kvist.

Dette kortet er meg på mange måter, så da passer det inn i utfordringen hos
Nordsalten-hobbyklubb #152 - Lag det du er best på (14/1)

Ha en strålende 1. nyttårs dag 😍
Klem

1 kommentar:

Min hobbyverden sa...

Så herlig kort!
Tusen takk for at du deltar på 'Lag hva du er best på' utfordringen inne hos NSBK.
Smil fra DT-Ane Lene