sĂžndag 8. januar 2017

Julehilsen

Titttitt 💚

Litt etterslep fra 2016. Det kommer mer, mÄ bare fÄ redigert bildene...phu!
Her har jeg dekorert en Toffifee eske. I stedet for "vanlig" julekort lager jeg noen slike og sender. Men det er kun til spesielt utvalgte 😉


Ikke klassiske julefarger, men her har jeg hentet fra nyansene i bildet. Motivet er en rest fra et Pion ark. FÄtt litt glitter pÄ seg hist og her. Samt jeg har brukt julepost stempel for Ä bryte litt.


Tag hvor jeg har stemplet pÄ ene siden og plass for personlig hilsen pÄ andre siden.


Kanskje litt koseligere Ä fÄ enn ett vanlig julekort.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og NorEngros
MĂžnsterark: Pion Design og glitterkartong
Stempel: North star design og engros og Norsk stempelblad
Dies: Papirdesing
Pynt: Hugsnug, blomster, glitter, hyssing og snĂžballer.

Ønsker deg en fin fin sĂžndag. Blir litt sport her og mĂ„ en tur inn pĂ„ hobbyrommet. Har et par bestillinger jeg MÅ fĂ„ ferdig. 

Klem

Ingen kommentarer: