onsdag 25. januar 2017

Murerskje - 50 år

Heisann 💗

Nok et kort jeg har laget på bestilling. Denne gangen til en murer..., kanskje ikke så vanskelig å se 😉
Det var et klart  ønske fra bestiller at kortet skulle være en murerskje. 
Slik ble det resultatet.


For å få til håndtaket har jeg brukt et papir sugerør. Brettet til det. Deretter surret jeg rundt en type mesh bånd. Avsluttet med sort silkebånd for å markere håndtaket litt mer. Pyntet  det med hyssing og charms.


En murerskje er i grunnen veldig kjedelig. Så jeg måtte finne noen farger. Valget falt på murstein ark.


Ikke lett å se, men jeg har klippet ut og festet noen murstein med 3D puter for å lage litt dybde i kortet. Jubilanten byr på seg selv på FB, så jeg snappet noen bilder der. Moro med snap 😃


Stjerner og tannhjul på innsiden og.


Kortet falt i smak, både hos bestiller og mottaker.

Her har jeg brukt:

Kartong: NorEngros og Bazzill
Mønsterark: Ukjent og Kort & Godt
Dies: Spellbinders og Papirdesign
Stempel: Kort & Godt
Pynt: Tannhjul, stjerner, charms, hyssing og charms.

Tusen takk for at du tittet innom meg og la igjen hyggelig spor 💖

Klem

2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et superfint kort:)
Du slutter ikke å imponere, med alle dine kunster. Og det er jeg glad for:)
Det ene kunstverket etter det andre dukker opp her i bloggen din:)
Like spennende å se hver gang, hva du har laget:)
Ønsker deg en fin løredag:)
Fra Karin D

Karen Elise sa...

Så artig! Morsomt med et så personlig kort! Resultatet ble kjempetøft!
:) Karen Elise