mandag 23. januar 2017

Pensjonist - kort til hele Norges Tøfflus

Fikk en hyggelig, men haste forespørsel om et bursdag kort forrige uke. Kortet måtte ha bilde av Tøfflus, Bjarne Betjent og Smitt & Smule. Jeg måtte da spørre hvem kortet var til, ble litt nysgjerrig...hihi..
Og kortet var til stemmen bak disse flotte barne-tv figurene, som mange av oss har et forhold til.
Hadde egentlig ikke tid, men kunne ikke si nei til dette.


Så da ble det et snurre kort for å få med disse flotte dukkene.


Eneste jeg ikke helt tenkte på...skikkelig flause, men pytt. De merket de ikke i hvert fall. Jeg laget ett stående kort, da ble jo bildene opp/ned når kortet ble åpnet. Ko-ko....Men kortet skal jo stå slik forsonet jeg meg med. 😅


Glemte å ta bilde av andre siden og, dette var hastverk de luxe. Her titter Smitt & Smule frem.

Fikk mld i dag om at kortet falt i god smak, det ble satt stor pris på. Da er i hvert fall jeg super fornøyd 😉

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Joy Craft
Dies: Spellbinders og Kort & Godt
Pynt: Metall hjørner, blomster og akryl pynt

Ha en strålende kveld ;)

Klem

Ingen kommentarer: