søndag 15. januar 2017

Inspirasjons bidrag til Hjerteboden sin pågående utfordring

I dag blogger jeg for Hjerteboden, midtveis inspirasjon til denne mnd utfordring.
Blått-Hvitt-Sølv+Valgfritt tema, vinter. Du finner utfordringen HER 😊

Jeg har laget et vennskaps kort / bursdags kort i vinterlige farger og utførelse.


Jeg har brukt rester av en Panduro blokk her. Bannere i forskjellige farger og nyanser. Snøkrystallen er punchet ut i fra mosegummi med glitter.


Innsiden på kortet er likt har fått samme oppsett som utsiden. Her jeg brukt en enkel, men fin dies som tekst.


Snøkrystaller er ikke bare jul, men vinter og.


Baksiden, brukt opp siste rest av arkene.


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønster ark: Panduro
Dies: Spellbinders, Papirdesign og (husker ikke snøkrystallen)
Pynt: Rhinestone, snøkrystall, paljetter, hyssing, blomst fra Papirdesign
Stempel: Stempelglede

Nettbutikken finner du HER

Utfordringen går til 31. januar kl 23.55. Dvs at du har masser av tid til å henge deg på 😉

Ønsker deg en fin fin søndag 💙

Klem



1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Så fint kort og så smart med disse vimplene, for å få brukt litt resteark:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D