tirsdag 17. mars 2015

Bror og søster, men ikke søsken

Et lerret jeg laget til jul. Julegave til min sønns egen oppnevnte søster :D
Dattera til ei venninne og svigerinna mi.
Bildet er tatt på konfirmasjonsdagen til min sønn, og han måtte som alltid ablegøye på bildet. Hun var litt brydd og han lot seg ikke affisere.
 
 
Jeg har brukt et hvitt lerret i ca 30*30cm. Ikke helt min greie denne sprut og splæsj greia. Men tenker hele tiden at øvelse gjør mester. Og det er moro og prøve seg på andre ting.
Jeg har grunnet lerretet, brukt TH stensiler og paste.

 
Ser antydningen til små rundinger her. I tillegg har jeg lagt på blonder, annen struktur, strie etc. Alt ble malt hvitt, i flere lag.

 
Jeg har lekt med Ultra Thick embossing og Melting pot. Stemplet tekst oppi massen.

 
Litt hønsenetting og gitt. Sprayet i lilla og gråtoner. Samt lagt inn litt annet stæsj for å bryte litt. Blant annet lyse gule roser.
 
Legger lerret inn i utfordringen hos:
 
Etttrykk #23 - Vi jubilerer - spray-sjablong/stensil
 
Takk for at du tittet innom hos meg :)
 
Klem

Ingen kommentarer: