onsdag 4. mars 2015

Klem

Ikke lenge til jul, så her er det bare å henge med :D
Jeg er inne i en god og kreativ periode, det er jeg veldig takknemlig for!! Og da får jeg også produsert litt..
I dag har jeg en gavepose å vise frem, og den er julete.
 
 
Morsomt å kunne gi bort gaver i en ekstra innpakning, som denne gaveposen.

 
Litt utradisjonelle farger, men jeg liker kombinasjonen av lys brun, lys blå og hvit til jul. Enda jeg pynter ikke mye med det selv.

 
Fjær, dyr og tag samt snøtunge glitter trær :)

 
Baksiden av posen, en enkel og fin julehilsen.
 
Her har jeg brukt:
 
Brun papirpose
Mønsterark: Panduro
Tag og vimpler: Panduro blokk
Dies: Spellbinders, Nellie Snellen, Marianne Design, trærne har jeg fått i gave så vet ikke produsenten
Stempel: North Star Design
Motiv: Fra et gammel juleark
Annet: Kakeserviett, fjær, scrappersfloss, stickers,blomster-woc, hvit bølgepapp, strie, masse glitter og brad.
Trærne er malt med hvit gesso og fått et strøk med glitter maling.
 
Gaveposen passer inn i utfordringen hos:
 
Etttrykk #16 - Vi jubilerer - gaveinnpakning
Nordsalten-hobbyklubb #112 - Brunt og blått
 
Tusen takk for at du tittet innom hos meg.
 
Klem
 

1 kommentar:

Kristina sa...

Å denne gaveposen var bare helt nydelig! Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Klem Kristina