lørdag 7. mars 2015

Gledelig Jul

Jula sniker seg inn over alt, også i mars mnd. Jeg er ikke veldig god på kjappis kort, men har trent litt på det i det siste. Både for å bruke opp rester, men også for å ha noen kort liggende i tilfelle.
I dag har jeg et super kjappis kort å vise frem. Minimalt med pynt, her er det kun mønsterarket som er hoved fokus.
 
Dette arket har jeg hatt liggende i evigheter. Det var bare en restebit, men kunne ikke kaste det pga den flotte snømannen. Men nå har jeg festet han til et julekort i super enkel stil. Litt pynt for å freshe litt, men det er også hentet fra resteboksen :D

 
Innsiden kan virke litt rotete fordi jeg har brukt rester. Men har prøvd å holde meg i fargeharmoni for å skape en helhet til slutt. Det viser seg at det går fint an å lage fine kort av rester og på kort tid :D
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: På forsiden - Papirgleder Inni - Div., glitterark
Stempel: North Star Design
Dies: MB
Pynt: Blomster, hamp, charm og bånd
 
Legger kjappisen inn i utfordringen hos:
 
Etttrykk #18 - Vi jubilerer - kjappis
 
Ønsker deg en strålende lørdag :)
 
Klem

Ingen kommentarer: