tirsdag 10. mars 2015

Varme juleklemmer

Hihi..jammen er det mer jul, selv om vårmnd er her. Men jeg prøver å tenke som en speider, alltid beret I hvert fall skal jeg prøve det i år.
Her har jeg pyntet en fyrstikk eske, koselig å gi bort og koselig å ha på bordet.
 
 
Enkelt og lekkert :)

 
Baksiden, tekst som passer esken.
 
Her har jeg brukt:
 
Fyrstikkeske: North Star Design
Mønsterark: Maja Design og glitterark
Stempel: North Star Design
Pynt: Seambinding, blomst, perler og charms
Dies: MB og Spellbinders
 
Legger fyrstikkesken inn i utfordringen hos:
 
Dtnorthstar #Mars - Alt er lov
 
Nå er det Grey`s tid, kos dere. Det skal jeg :)
 
Klem

2 kommentarer:

Kristina sa...

Skikkelig fin julefyrstikkeske! Fint å være tidlig ute! Og den teksten er jo så fin :-)

Takk for at du deltar i utfordringen hos North Star.

Klem Kristina

Heidi sa...

Så fin fyrstikkeske! Pion-arkene er jo sååå fine! Og nydelige tekster :-) Takk for at du deltar i marsutfordringen hos North star.

Klem fra DT Heidi