søndag 22. mars 2015

Til ei kul jente

Oi..oi...oi...Dette kortet laget jeg for ett år siden. Dette laget jeg til min skjønne niese sin 4 års dag, og snart fyller hun 5 år...*skammer meg*
Godt jeg har litt større ambisjoner ang. bloggen i år.
 
 
Lilla er min favorittfarge..og jeg elsker engler! Måtte kombinere de to tingene i dette kortet.
 
 
Hedda ble født på min 37 års dag, verdens fineste bursdagsgave!! Så hun er veldig spesiell for meg.

 
Hjerter, engler, kroner og blomster i skjønn forening.

 
Har laget bare ett kort av denne typen. Burde lage flere da malen er enkel og kortet er morsomt.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Dies: Spellbinders
Motiv: Fra internett
Pynt: Div. charms, blomster, bånd
Tekst: Kort & Godt
 
Da er det bare å hive seg inn på hobbyrommet og lage nytt kort. Og legge det ut i påsken!!
 
Klem
 

Ingen kommentarer: