lørdag 21. mars 2015

Gjenbruk av emballasje

For en effektivitet i bloggen....Målet i år har vært å legge ut fortløpende, da kan det resultere i flere innlegg på samme dag, som i dag. Spesielt når jeg ikke har mye tid i ukedagene. Men vi er i mars, og jeg syntes jeg har vært flink i år. Klapp på skulderen til meg :D
Her er det gjenbruk av en valnøtt Box. Var så heldig at jeg fikk mange fra et catering byrå. Og det er flott, for jeg kjøper lite av slike ting.
 
En søt julebox. Snart jul vettu, så jeg m henge i stroppen...hihi..
 
 
Dekorert med nydelige engler. Elsker disse arkene. Har mange, for jeg har hamstret. Men kjenner samtidig at jeg er litt gjerrig på de :D

 
Blomster, perler og charms passer til her :)

 
Hadde ikke trengt motiv her, men fint å bryter opp litt og.

 
En stor snøkrystall på lokket. Har hatt på litt sølvtråder rundt blomstene. De kjøpte jeg i Tyskland, er slik dekorasjonstråd tror jeg.
 
Her har jeg brukt:
 
Gjenbruk av valnøttbox
Mønsterark: Papirdesign
Kartong: Bazzill og glitterkartong
Motiv: Funnet på nettet
Tag fra Pion Design ark
Pynt: Blomster, knapper og charm - ebay, perler og herte- kort & godt, hamp, pyntenål - gave, eyelets og snørystaller.
Dies: MB og io dies
 
Slenger denne inn i utfordringen hos:
 
Etttrykk #10 - Vi jubilerer - Emballasje
 
KlemKlem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Så koselig en boks du har dekorert:)
Og jammen har du vært flink til å publisere dine flotte og inspirerende kreasjoner, så langt i år:)
Masse andre fine kreasjoner under her, siden sist jeg var innom:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D