tirsdag 9. februar 2016

50 år

I dag har jeg et bursdag kort å vise frem, et maskulint et.
Digger dette motivet her, men ikke alle som tåler det. Så bruker det når jeg vet mottaker har samme teite humor som meg :D


Jeg har droppet blomster og prøvd å hente frem det maskuline. Uvant, men en flott trening.


Hadde noen gml pennesplitter liggende, de passet her :)


50 tallet har fått et lag med glaze og jeg satte en pebbles over.


Sugerør og charms :)


Innsiden :)


Baksiden, brukt opp siste rest :D

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Møsterark: Magnolia og ukjent
Motiv: Dr. Digi
Stempel: Kort & Godt
Pynt: Sugerør - ukjent, charms/metallpynt - Korthobby, pennesplitter - ukjent, bånd - Panduro og Nille og bokstav stickers - Adornit

Legger kortet inn i følgende utfordringer:

Sketchycolors #265 - Skisse (20/2)
Nordsalten #132 - Hurra for deg (14/2)
Kreativscrappingblogg #2 - Glede (26/2)
Pictureandscrap #111 - Skisse (13/2)
Hobbygarasjen #34 - Februar/Jubileum (25/2)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Klemklem

6 kommentarer:

Line sa...

Så utrolig nydelig. ♥
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem Line

Jorunn`s scrapperier sa...

Så kult motiv og enig med deg at her må du nok kjenne den som mottar kortet.
Flott pyntet og fint med navnet på vimplene.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

SirisKort sa...

Så lekkert kort!
Takk for at du deltar hos Card and Scrap
Siri DT

gosti sa...

Ha ha, digger humoren:-) Kjempekult kort!
Takk for at du er med og scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping:-)
Hilsen fra DT Sigrid:-)

Jeanett sa...

Så artig kort:)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
Jeanett

monicas papirhobby sa...

Stilig kort med et herlig motiv, det var bare så tøft.Flotte farger og flott pynta.
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors:)
Klem Monica