torsdag 25. februar 2016

Midtveis inspirasjon til Papirplaneten sin utfordring #Kjærlighet

Har du ennå ikke levert bidrag til Papirplaneten sin utfordring denne mnd.?
Da er du heldig, det er fremdeles noen dager igjen!! Så hiv deg rundt og lever inn ditt bidrag :)

Mnd. utfordring er kjærlighet, til mor/valentine eller noe med kjærlighet å gjøre.
Du finner utfordringen her


Her har jeg laget en liten pose til Valentine. Den ble laget på bestilling fra min sønn. Han trengte en pose som han kunne legge litt småtterier i til sin kjæreste. Han er utrolig flink til å passe på jentene han har, så jeg lager slike ting med glede for han. Og jeg syntes det er utrolig koselig at han vil bruke det jeg lager.


Mange hjerter her .o) 


Noen hjertesjokolader hører med.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Magnolia
Dies: Spellbinders, Marianne Design
Punch: MS
Stempel: K&G
Blomster: Woc, metallpynt - ali/korthobby, perler, sløyfe
Du finner utstyrsliste i innlegget hos Papirplaneten.

Gleder meg til å se ditt bidrag! :)
Utfordringen går til 29. februar 23.55

Ha en strålende torsdag!

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Så koselig pose du har laget for din sønn:)
Tenker nok jenta ble glad for denne posen:)
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D