søndag 21. februar 2016

Dagen er din

For litt siden ble jeg sittende å titte på bilder av ting jeg har laget tidligere, og som kanskje ikke er lagt ut en gang. Jeg startet med blogging flere år etter at jeg startet med hobbyen .o)
Da så jeg at de første AfterEight eskene jeg laget brettet jeg selv, altså ikke kopi av esken. Så jeg ble inspirert av det og måtte prøve det igjen. Hadde glemt at jeg hadde gjort det slik tidligere. Morsomt å titte på det laget for lenge siden, og det har jammen vært en utvikling.


Her har jeg brettet en boks til å sette AfterEight oppi. Målene er tilpasset sjokoladeboksen.


Har også valgt å bryne meg litt ekstra med fargene her. Men det trenger man innimellom!!


~


Topp og bunn er av papp og kledd med bazzill og mønsterark.


Lokket er festet med magnet. Foran på esken har jeg limt den under mønsterarket.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og gullkartong
Mønsterark: Teresa collins(Tinsel and Company)
Stempel: Ukjent og Staz
Dies: Spellbinders, Magnolia og Marianne Design
Pynt: Blomster - WOC og Prima, charms - korthobby, perler - ebay, stjerner, embossingpulver. brads og gullsnor - ukjent

Legger denne inn i følgende utfordringer:

Sketchycolors #266 - Svart/Gull/Grå (5/3)
Scrappegarasjen #21 - Embossing (10/3)
Kreativscrappingblogg #2 - Glede (26/2)
Hjerteboden #Februar - Bretting (29/2)

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger, setter uendelig stor pris på det :)

Ha en fin kveld :)

Klem


6 kommentarer:

Karin Dahl sa...

En flott eske med fine detaljer på:)
Gøy å se tilbake på det en har laget for mange år siden,
og ikke minst se utviklingen:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Line sa...

Flott eske Gunn. Smart å lage den sånn at man kan putte after eight esken inni, da får man jo brukt den flere ganger. Ja man har hatt litt utvikling . Fant igjen et kort jeg lagde til min far for ti år siden. Husker godt at jeg var kjempefornøyd med det , men når jeg ser på det nå så... hm..

monicas papirhobby sa...

Lekker eske med fine papirer og flotte detaljer:)
Takk foe at du deltar hos Sketchy Colors.
Klem Monica

Kjersti sa...

En lekker eske :)
Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen, lykke til i trekningen!
Klem fra Kjersti:)

Scrappegarasjen sa...

Kjempe stilig, så flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

Maya sa...

Nydelig boks!
Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-May Linda