mandag 1. februar 2016

Kjære mamma

Hei hei :)

Utfordringen hos Papirplaneten denne mnd. er kjærlighet.
Kjærlighet til mor, far, sønn, datter, kjæreste, mann, venninne...ja, kjærlighet til noen du syntes fortjener det.
Jeg har laget et morsdagskort, som jeg har lagt mye kjærlighet i. 


Her har jeg lekt med maling og glitter :)



Jeg valgte en litt annen form på staffelikortet denne gangen, forandring fryder.


~


~


Litt symbolikk, sommerfugler, engel og hjerte.


~


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill 
Mønsterark: Maja Design
Dies; Lifestyle Craft, QK Nesting doily circles
Punch: MS
Stempel: Norsk stempleblad
Pynt: Blomster - her, og woc, hvit gesso, sølvglitter, perler - her, osteklut, scrappers floss - her, charms og engel - Prima, akrylpynt og perlebånd
Bygd opp med 3D puter - her

Ta en titt innom Papirplaneten for å se og delta på mnd. utfordring.
Den går fra 1.-29. februar (ja, det er skuddår...så da jenter, ....bare å trå til)

Ha en fin fin kveld, klem :)


2 kommentarer:

Zoe Tant sa...

Wow what a lot of pretty detail. It must have taken some time to put this lovely card together. Zx

Line sa...

Kjempeflott morsdagskort du har laget. :-)