søndag 7. februar 2016

The Paper Crafting er 2 år i dag

The Paper Crafting fyller 2 år i dag, og det skal feires!!
I den anledning har vi i GD teamet laget bursdags kort, og her er mitt bidrag!
Ta en tur innom bloggen å se alt det flotte GD har laget, her
Se innom FB siden, der vil det være aktivitet i dag med utfordringer og super premie!!


Har igjen lekt meg med en annen bakgrunn når jeg tok bilder. Har en tapetrest som passer til så mangt .o)


Ble et staffelikort, de er så fine å lage.


~


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Pion Design - 
Motiv: Ukjent - klippeark
Stempel: North SED
Dies:  Spellbinders
Pynt: Blomster - Woc og Papirdesign, metallhjørner - AliE, bokstavstickers - Adornit, hvit gesso og sølvglitter
Punch: Nellie Snellen - Floral - Jumbo rose leaf

Sees vi på utfordringene på FB i dag??
Det håper jeg, Pia har en fantastisk gave til vinner av dagens utfordring.

Ha en strålende og kreativ søndag :)
Klem





1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Så fint bursdagskort du har laget her:)
Delikate og fine farger, og fint pyntet, som alltid:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D