søndag 14. februar 2016

Mer jul, dekorert valnøtt boks

Jeg kaster aldri emballasje kan kan få brukt til noe annet...og de rundt meg kaster det heller ikke. De vet det kan komme til nytte hos meg. Det er toppers!!
Her har jeg dekorert en valnøtt boks. Oppi her kan man putte sjokolade, snop, gavekort eller en liten gave. 


De som begynner å kjenne meg nå vet jeg elsker engler, og her har jeg hentet frem et nydelig englepapir.


Gjerde dies jeg kjøpte for lenge siden, litt sånn impuls. Har ikke brukt den mer en en gang tidligere, men nå tok jeg meg litt i nakken og fant den frem igjen. Det er et fuglehus på denne dies`n.


Blonder, bånd, perler og engel i skjønn forening.


Lokket :)


Innsiden av lokket, en koselig julehilsen.

Her har jeg brukt: 

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Papirdesign
Stempel: KH
Dies: Spellbinders, OI og Joy Craft
Pynt: Blomster - woc, bånd, snor, perler, blonde, charms - ukjent, engel - Nille
Snømaling

Ønsker deg en fin fin morsdag og valentines dag :)

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

En fin pyntet box du viser oss her:)
Sant at en kan ikke kaste embalsje, for det kan hende en får brukt for det;)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D