onsdag 10. februar 2016

Gledelig Jul

Enda et julete staffelikort, litt lik ett annet jeg har lagt ut. Men har gjort en liten vri .o)


Litt klassisk dette og syntes jeg.


 Jeg hadde noen små isoporkuler liggende i en annen hobbyboks. Det har jeg brukt til keramikk og no filt greier...har drevet med så mye forskjellig. Men fant ut at de kunne jeg bruke til noe,...som her. Små snøballer i glitter.


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Ukjent og glitterkartong
Stempel: K&G
Dies: Spellbinders, K&G, Joy Craft
Motiv: Fra klippeark
Pynt: Blomster - ukjent/woc, akrylpynt, snøballer

Klemklem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Enda et fint julekort:)
Greit å være så godt i gang med julekort.
Jeg har ikke fått startet enda, men jeg pleier ikke å starte før i august
Så jeg har goood tid ;)
Clemzy Karin D