søndag 1. februar 2015

Englesang

I dag har jeg et julekort å vise frem. Får aldri laget nok julekort, til tross for at det blir noen..!!
Her har jeg brukt en "serviett" brette metode. Kort m/tag.
 
 
Nydelig motiv fra Pion. Jeg elsker engler, så jeg velger ofte det :)

 
Tag`n. Ser at jeg ikke har bilde av innsiden av kortet, men pytt sann. Det har nok blitt borte i oppryddingen her.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Panduro og Papirdesign
Motiv: Pion Design
Dies: Spellbinders
Punch; MS
Pynt: Seambinding, charms, div. blomster og perler.
Stempel: K&G og NSD
 
Legger julekortet inn i utfordringen hos:
 
Christmascardchallenges #Week 9 - 2/1/15 - Color Challenge

4 kommentarer:

Jessica Frost-Ballas sa...

Beautiful layout! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges this week! -Jessica CCC DT

Marsha Reed sa...

Lovely card! Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges. Marsha DT @ SCCC

Donna B. sa...

Very pretty card! Thanks for joining us at CCC this week.

Tenia Nelson sa...

So so pretty!!! Thanks for playing at CCC!!!