lørdag 14. februar 2015

Til konfirmanten

Nei nå var jeg heldig..Ett Trykk jubilerer, og i dag kunne vi vise frem restekort. Passet meg midt i blinken, jeg som er i restemodus. Så her er dagens restekort :)
Utrolig å fine kort det blir med rester!
 
 
Neverending kort er genialt til rester. Det skal ikke så store biter til her, så har man noen biter av samme farge eller farger som harmonerer er det bare å kjøre på:)
Motivet er så nydelig syntes jeg ;)


Kan ikke pynte disse kortene med høye ting, da spriker det altfor mye. Men desto bedre, for da må man dypdukke i andre blomsterkurver og andre kurver.

 
Første brett, her har jeg funnet litt mørkere blå for å skape litt mer liv og nyanser.

 
Andre brett, et felt for å skrive en personlig hilsen.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og hvit skriveark
Mønsterark: Maja Design
Dies: MB
Pynt: Sølvhjørner, blomster, perler, sommerfugl fra MD ark.
Motiv: Funnet på internett
Stempel: K&G og ukjent(lånt)
 
Jeg legger restekortet mitt inn hos:
 
Etttrykk #Utfordring 7 - Restekort
 
Ønsker deg en fin lørdagskveld :)
 
Klem

1 kommentar:

Torill sa...

Så flott et evighetskort!
Og perfekt til rester!
Kjempelekkert, Gunn!
Tusen takk for at du likte utfordringen min hos Ett Trykk!