onsdag 11. februar 2015

Til den kuleste gutten

Nå er dere sikkert snart lei alle reste kortene mine, men her kommer ett til :D
Det blir jo liksom aldri tomt. Å nå er jeg flink til å ikke bruke nye ark. Målet mitt er å tømme kurven litt. Både av mønsterark og kartong.
Her er det et bursdags-restekort i glade farger :)
 
 
Herlig motiv. Striper i alle farger og mønster :)

 
Innsiden av kortet. Flere striper og mønster.
 
Her har jeg brukt:
Kartong: Div
Mønsterark: Div
Stempel: K&G oh Papirloftet
Dies: MB og Spellbinders
 
Legger det fargeglade kortet inn i utfordringen hos:
 
Scrappelyst #Februar - Knall farger
 
Ønsker deg en fortsatt fin kveld :)
 
Klem

4 kommentarer:

Katrine E. Bråten sa...

Lekent kort i herlige farger!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Katrine

Wenche sa...

Så flink du er som har tatt fått på restebunken. Det er det visst fler som burde gjort... kremt... Herlig kort og takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Elin sa...

Morro kort med herlig motiv ^^ Flott å se at også rester kan får nytt liv :) Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

Elin.

Hege sa...

Flott kort.
Stilig med alle mønsterarkstripene. Gøy å få brukt litt av restehaugen regner jeg med.

Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege