søndag 22. februar 2015

TIl Mor

Kort til mamma, laget av restene etter esken til melkehjertene. Nå er jeg snart tom for rester, jippi!!
Da er det bare å fortsette gravingen i arkbunken. Egentlig ganske morsomt og utfordrende. For arkene er jo kjøpt for en grunn, jeg husker bare ikke til hvilken anledning.
Føler ikke at jeg har gjort skamme på mor selv om jeg har brukt rester. Arken er i glade farger og gir en fin harmoni sammen.
 
 
Blomster i glade farger sammen med noen symboler. Stempel fra Papirloftet. Synd de ikke finnes mer da de hadde mange flotte stempler.

 
Innsiden, ikke mye pynt her. Enkelt og stilrent.

 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og fra blokk med blandingsark, A4
Mønsterark: My Mind`s Eye
Stempel: Papirloftet og K&G
Dies: MB, Marianne Design og Spellbinders
Pynt: Seambinding, hamp, blomster fra Woc, Papirdesign. Perler fra Nille, charms fra ebay og Korthobby. Brads, sløyfer - gave.
 
Kortet passer inn hos Ett Trykk sitt jubileum, utfordring 11
 
Etttrykk #Utfordring 11 - Jubileum - Hjerter på prosjektet
 
Ønsker deg en flott søndag :)
 
Klem
 
 

Ingen kommentarer: