mandag 16. februar 2015

Livets magi

Melkehjerter, hyggelig å gi og hyggelig å få!
Her har jeg laget en eske for melkehjerter. Jeg har brettet ny eske her. Jeg syntes det blir et bedre resultat.
Jeg har ikke brukt rester her...hihi...Men jeg har rotet godt nede i ark boksen min, og funnet frem gamle ark. Man kjøper og kjøper mønsterark, men huskerjo knapt hva man har. Også finner man sine favoritter og holder seg mot dem. Jeg husker jeg kjøpte dette arket, men jeg husker ikke til hvilken anledning jeg tenkte. Flere som kjenner seg  igjen?
Men arket er nydelig, og jeg ble fornøyd med resultatet her. Og som jeg har innrømmet tidligere, jeg liker kombinasjonen av teal og burgunder.
 
 
Nydelig motiv som jeg har funnet på nettet. Friske og fine fager i hop.
 
 
Esken sett fra siden. Lokket spriker litt fordi det ligger en tag oppå sjokoladene ;)


 
En liten zoom fra pynten. Rosene har fått et strøk med hvit maling og glitter på seg. Samt litt sølv støv ;)

 
Innsiden av esken. Ikke plass for dyp pynt her, jeg har ikke laget esken dyp nok til det.

 
Tag hvor man kan skrive en liten hilsen til mottaker.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og fra Panduro blokk
Mønsterark:My Mind`s Eye - Cute Little Cowgirl
Motiv: Hentet fra internett
Dies: Magnolia, Spellbinders og Joy Craft
Pynt: Blomster fra Woc og papirdesign, charms - ebay, metallhjørne - K&G, perler fra K&G, pyntenåler - ukjent, perlebånd - ebay, blonde - fra gammel duk, seambinding - ebay, engel - prima, små pyntebær - gammel lysmansjett
Stempel: K&G
Annet: Hvit maling, glitter maling og sølv glitter
 
Legger melkehjertene inn i utfordringen hos:
 
Kortudfordring #124 - Bingo - Blonder/Tag/Tekst
Craftyourpassionchallenges #249 - Always anything goes
Sketchycolors #242 - Grønn/Burgunder/Rosa
Pictureandscrap #91 - Alt er lov
Thepapershelter #190 - Recycle
Theshabbytearoom #246 - Mason Jar Love
Allsortschallenge #298 - Any occasion other than birthday - Just because Your are my friend
Cutecardthursday #360 - Perfectly Pink
 
Tusen takk for at du tittet innom hos meg og la igjen fotspor :)
 
Ønsker deg en fin kveld.
Klem
 

11 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Karin Dahl sa...

Flott laget og pyntet eske til melkehjerter:)
Clemzy Karin D

Maryann Laursen sa...

En utrolig flot æske, du har lavet i det smukke papir her. Den vil helt sikkert blive modtaget med stor glæde af den, som blír den heldige engang, det er helt sikkert.
Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap med den.

Colette sa...

What a beautiful project, just stunning, so many gorgeous details, thanks for playing along at The Paper Shelter Recycle challenge, good luck, hugs, Colette xx

Lena sa...

Lovely !! Wonderful details..really beautiful !!

Thank you for participating in our challenge this week!
Good luck!

Hug Lena TPS designteam B

Rebecca Deeprose sa...

A beautiful box, so wonderfully embellished! So glad you joined us for The Shabby Tea Room's newest challenge! Hugs, Rebecca

Pat sa...

Gorgeous altered art! Thank you for playing in the Craft Your Passion challenge this week!

Mummylade sa...

Adorable project! Thank you for sharing it with us at Allsorts and good luck in the challenge!

Kos med papir og saks sa...

for en vakker eske du har laget.

takk for at du deltok på utfordringen vår hos Card and Scraps

monicas papirhobby sa...

Nydelig melkesjokolade eske. Nydelig motiv, flotte farger og lekkert pynta.
takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
Klem Monica

Elisabeth sa...

Så nydelig eske du har laget med flotte farger.
Tusen takk for du deltar hos Kort’O Mania.
Håper å se deg senere.
Lykke til.
Klem fra Elisabeth