tirsdag 10. februar 2015

#Varme klemmer

Ooohhooo...I dag har jeg en søt ugle i bloggen min. Den ble laget som en pose/bag. Bursdagskort til min søster som elsker ugler :)
 
 
Mørk teal og mørk rosa er to kjempe fine farger sammen. Så her har jeg mixet dem sammen med noen sarte farger fra Maja Design.
 

 
Lomme foran som ikke er limt helt igjen. Der har jeg puttet oppi noen # tekster.

 
# tekstene :)

 
Baksiden av ugla. Tekst om livet, alltid like aktuelt.

 
Tag hvor jeg har skrevet personlig hilsen på baksiden.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og fra ukjent blokk
Mønsterark: Maja Design
Dies: Spellbinders, Marianne Design og Magnolia
Pynt: Bånd, Brads, Blomster, Stjerner fra MS punch, Engel knapp
Stempel: KaiserKraft og Staz
 
Ønsker deg en fin kveld og natt :)
 
Klem

Ingen kommentarer: