mandag 2. februar 2015

God Jul

God Jul..i februar! Hihi...Jeg har fremdeles dypdykk i restekurven min. Og der finner jeg mange skatter. Her har jeg funnet flere skatter. Masse små mønsterark biter. Og her er det resultatet.
 
 
Kortet er 13*13 cm. Og jeg har funnet maaaange biter. Alt på kortet er fra restekurven.

 
Innsiden av kortet. Maaange biter her og ;o)
 
Her har jeg brukt:
Kartong: Bazzill og Color copy ark
Mønsterark: Mange forskjellige design, rester
Dies: Julestjerne fra Bosskut, Lifestyle Craft og blad dies(husker ikke navnet)
Stempel: K&G
Pynt: Blomster og perler
 
Legger julekortet inn i utfordringen hos:
 
Thepinkelephantchallenge #284 - Inspiration Challenge
 
Ha en fiffi og fin kveld :)
Klem
 
 

1 kommentar:

Nance sa...

Very pretty card. Love the patchwork of paper and patterns. Thanks for sharing it at The Pink Elephant Challenge! Hope you join us again soon!