mandag 2. februar 2015

Til en fantastisk venninne

Et kort til en fantastisk venninne!! Gode venninner fortjener kort laget med omtanke og kjærlighet!
Her har jeg laget et kort i pastellfarger. Jeg ble veldig fornøyd med fargene, oppsettet og kortet. Godt når man får den følelsen.
 
 
Fargene lyver litt på bildene, men det var dette lyset da. Ikke alltid man har tid til å vente til en helgedag med å ta bilder. Det er jo kun da jeg er hjemme midt på dagen.

 
Disse fargene er nok mer riktig. Elsker dette bildet! Det fant jeg en dag jeg surret rundt på nettet.

 
En liten zoom, brukt litt rester her og..hihi..."Post Card" og "Memory" fra et Maja Design ark. Kan ikke kaste den nederste kanten av arket, der er det ofte mye fint :)

 
Innsiden av kortet. Jeg har brukt en av mine favoritt dies..digger den altså :)
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill i flere farger
Mønsterark: Melissa
Dies: Spellbinders, Cherry Lynn og Marianne Design
Pynt: Masse blomster, charms, fjær, blonde og die cut.
Stempel: K&G
Motiv: Funnet på nettet
 
Legger kortet inn i følgende utfordringer:
 
 
Scrappehjertet #7 - Februar - Hjerter (25/2)
Craftyourpassionchallenges #247 - Always Anything Goes (8/2)
Craftingfromtheheartchallengeblog #45 - Anything goes (8/2)
Scandinaviapaperfun #Februar - Alt er lov (9/3)
Papirplaneten #Februar - Bruk blomster (små rosa roser fra Papirplaneten) (28/2)
Kortudfordring #123 - Some love / Vi vil se love (13/2)
Kreativscrappingblogg #2 - Kjærlighet (26/2)
Pictureandscrap #90 - Bruk blomster (13/2)
Stampartic #Januar - Bruk blomster (21/2)
 
Tusen takk for du har tittet innom hos meg, jeg setter utrolig stor pris på det.
 
Klem
 
 

9 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyyydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen i Card and Scrap :)

applejack cards by sue sa...

This is so elegant, absolutely gorgeous. Thank you for sharing this with us over at Crafting from the Heart. Sue DT x

Sissel sa...

Nydelig kort i pastellfarger.
Motivet er også veldig flott.
Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
Klem Sissel

Michelle sa...

Very elegant and lovely card.
Thanks for playing with us at Craft your Passion
xxx Michelle (DT)

Happymade sa...

Meget smukt kort, du har lavet.
1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.
Kh. Anette

Anne Bente sa...

wawww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

knuzzz ♥

Kristine Henanger sa...

nydelig kort :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ scrapping. Ønsker deg en fin uke :)

DT Kristine

Elisabeth sa...

Nydelig kort! Masse flotte detaljer.
Tusen takk for du deltar på kjærlighetutfordringen hos Kort'O Mania.
Lykke til.
Klem

MK paper design sa...

Vakkert!
Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
DT Vibekke